Impulsat per AOC

Ajuntament Totes les administracions
 Vols canviar la mida? A  A  A

SISTEMA DE GESTIÓ AMBIENTAL:

AMB EL SUPORT DE:

Et trobes a:  Portada > Notícies Les persones joves d...

Les persones joves de Pira ensenyaran a la gent gran sobre com treure el màxim profit del mòbil

El taller pràctic del diumenge serà conduit per les persones joves de Pira les quals ensenyaran i ajudaran a la gent gran de Pira, com gravar missatges de veu, com descarregar algun programa al mòbil i totes aquelles recomanacions útils per treure el màxim profit del seu mòbil.

Aquest any és la tercera edició del projecte i ha estat desenvolupat per la regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de Pira, l'Associació de Jubilats, l'Associació de joves El Torrentill i l'Oficina Jove de la Conca.

Tant les persones joves com les persones grans de Pira tenen experiències vitals que poden compartir. Els més grans poden transmetre experiència vital a les persones més properes i els més joves poden ensenyar sobre les noves tecnologies i la societat de la informació.